Upravit stránku
Nenechávejte spolehlivost IT technologií náhodě. Navrhneme vaší společnosti kompletní řešení UPS. Včetně vyprojektování řešení, realizace a následné péče. Vaše data a citlivá zařízení ochráníme před poškozením a postaráme se o bezproblémový chod i péči záložních zdrojů. To vše s vlastním know-how a námi vyvinutým softwarem pro správu,vzdálený dohled i evidenci Vašich zařízení.


Můžeme tu pro vás být i 24 hodin denně

Servis UPS u nás probíhá v rámci záručních závazků, servisních nadstandardních smluv v pozáručním období i v rámci nejrůznějších havarijních provozních situací. Servisní středisko je zákazníkům k dispozici dle domluvy. Dohodnout se můžeme na základní variantě i na variantě prémiové. V takovém případě jsme vám k dispozici 24 hodin denně.
 

Zákazníci, kteří nemají žádnou servisní smlouvu a potřebují zásah na záložním zdroji mají možnost využít čísla  pohotovostní linky po-pá 8:00-16:00  731 613 151.Využitím těchto služeb a následného domluveného výjezdu servisního technika se zákazník zavazuje k objednání jednorázového servisního výjezdu. Za tento výjezd technika je účtován jednorázový pohotovostní poplatek a náklady spojené s dopravou. 

Při využití této služby je potřebné počítat s platbou v hotovosti, nebo předáním závazné objednávky se splatností faktury max.7 dnů.